Reklamációk kezelése
Kérjük, amennyiben bármely termékünkkel kapcsolatban problémát tapasztal, értesítse a tulajdosost. Rózsa Péter + 36 30 664-6504
A hibás terméket, kérjük fagyassza le (főleg ha az hűtést igényel) és vigye vissza bármelyik átvételi pontunkra, melyet a kollégáink átvesznek, mennyiségét megmérik és az árát visszafizetik Önnek, vagy az e-mail címére küldünk egy kuponkódot, melyet a webshopunkon keresztül tud beváltani. Esetleg a termék cseréjét is kérheti a piacon.
A reklamáció elfogadásához mindenképpen szükséges, hogy a termék eredeti csomagolásában (hűtést igénylő termék esetében lefagyasztva) kerüljön vissza hozzánk. Reklamációt ennek hiányában nem tudunk elfogadni.
Reklamációt kizáró tényezők:
-
A termék minőség megőrzési idején túl történt a reklamáció.
-
A terméket nem tudja visszahozni, mert már kidobták/felhasználták.
-
Pénzbeni reklamációkra a pénztártól való távozás után nem tudunk reklamációt elfogadni, kérjük mindenki ellenőrizze a kapott visszajárót, amikor vásárol a piacon.
Amennyiben a piacon felejtett valamilyen árut,amit kifizetett, kérjük jelezze felénk e-mailben, vagy telefonon. Természetesen ha ezt a kollégáink is megerősítik a jövő héten átveheti a piacon a hiányzó terméket.
A piacra megrendelt árukat, amennyiben nem jelölték be hogy “készpénzes fizetés 10:00-után” a kollégáink eladhatják 10:00 után bárkinek. Továbbá ezt a jogot fenntartjuk azon vásárlók rendelései esetében is, akik rendszeresen nem jönnek el a piacra a megrendelt áruért (és ezt nem jelezték felénk semmilyen módon). Amennyiben valaki többször nem veszi át a megrendelt áruját, a webshopon lévő fiókját letilthatjuk, és a további rendelések leadását korlátozhatjuk. Házhozszállításos rendelésnél a csomagátvétel megtagadása azonnali kizárással jár, és a továbbiakban arra a címre csomagot nem fogunk tudni kiküldeni, míg az előző át nem vett csomag teljes, kedvezmények nélküli szállítási költségét részünkre átutalással nem rendezték.